تلما تلما ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پستونک صورتی

ماما گفتن عشقم

1392/9/22 14:33
نویسنده : مامان شهره
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان این تلما خانم شیطون کوچولو در 5 ماهوبیست روزگی چندبار به من گفته ماما وکلی

هم جیغ میزنه که بغلش کنم تازه خیلی قرتی شده به مامانش گفته براش لاک بزنه عاشق خرید

وگردشه جلو پنجره میگیریمش با یه عشقی به خیابون نگاه میکنه واین فصل بارون میاد واون خیلی

دوست داره ماچقلب

این دخترکم عاشق کار کردن با کامپیوترو تبلت و گوشی هستش خودتون ببینید ونظر بدید

 مهندس مامان

ناخن های عشقم لاک زده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرهام
28 آذر 92 0:33
سلام شهره جان وارد شدیا !!! وبلاگش خیلی خوشگله دستت درد نکنه ولی از من بتو نصیحت عزیزم زیاد ذوق نکن بچت عاشق تبلت و موبایل بشه حتی اگر بزرگ شد و اون وسیله ها برای دقیقایقی آرومش کرد وسیله بد دیگر دی وی دی هستش با سی دی چشماش ضعیف بشه واویلاست . مواظب فندوق من باش
مامان شهره
پاسخ
مرسی پریسا جون سعی میکنم